فواید فیزیوتراپی

•

مزایای فیزیوتراپی چیست؟ فیزیوتراپی یک گزینه درمانی عالی برای طیف گسترده ای از دردهای اسکلتی عضلانی است. در اینجا فقط برخی از مزایای فیزیوتراپی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید.

1. کاهش مسکن ها

مسکن ها یک داروی دارویی برای تسکین درد هستند. برخی از آنها بسیار اعتیادآور هستند و عوارض جانبی دارند، به عنوان مثال. حالت تهوع، سرگیجه، رفلاکس اسید معده. همچنین امکان ایجاد مقاومت در طول زمان وجود دارد. این خبر بدی است، زیرا به این معنی است که برای تسکین بیشتر باید تلاش کنید. یکی از مزایای فیزیوتراپی این است که به شما کمک می کند تا درد را به روشی طبیعی و طولانی مدت کاهش دهید.

1. توصیه برای درمان علت اسپاسم عضلانی، مفاصل سفت یا قفل شده، نواحی دردناک در بدن. همه آنها علائم اختلال عملکرد هستند که می توانند شما را از داشتن یک زندگی فعال باز دارند. دریافت مشاوره پزشکی در این شرایط همیشه مهم است. خوشبختانه، فیزیوتراپی می تواند به شما در درمان علت اصلی مشکل کمک کند.
  2. از جراحی خودداری کنید یکی از بزرگترین مزایای فیزیو این است که به برخی افراد کمک می کند تا از جراحی اجتناب کنند. همیشه بهتر است جراحی را به عنوان آخرین راه حل رها کنید. همه چیزهای دیگر را ابتدا امتحان کنید، زیرا ممکن است مزایای شگفت انگیزی را در جایی که انتظارش را ندارید بیابید. تکنیک های درمانی مانند ورزش و ماساژ به بسیاری از افراد کمک می کند تا درد را مدیریت و کاهش دهند. آنها همچنین زمانی که در دوران نقاهت پس از مصدومیت هستید عالی هستند. فیزیوها به طور منظم کشش های فوم غلتکی را برای توانبخشی تجویز می کنند.
  3. مدیریت درد

درد مزمن همیشه علت قابل درمان (یا قابل شناسایی) ندارد. اگر درد دارید و تحرک شما کاهش یافته است، احتمالاً احساس ناامیدی می کنید – که طبیعی است. استفاده از فیزیو به عنوان یک رویکرد درمانی می تواند برای سلامت جسمی و روانی شما مفید باشد. درمان مناسب ممکن است به کاهش درد و ایجاد راهکارهایی برای کاهش آن کمک کند. برخی از بیماران حتی یاد می گیرند که چگونه شروع درد را پیش بینی کنند و می توانند تمریناتی را انجام دهند که آن را به تاخیر می اندازد یا متوقف می کند.

1. پیشگیری از آسیب وقتی بخشی از سیستم اسکلتی شما ضعیف است، آنطور که انتظار دارید عمل نمی کند. فشار ناشی از آن روی مفاصل اطراف باعث آسیب و درد می شود. این می تواند با گذشت زمان شدید شود و منجر به شکستگی، رگ به رگ شدن و اسپاسم شدید شود. فیزیوتراپیست های خبره می توانند به شما در شناسایی نقاط ضعف بدن و راه های بهبود آن کمک کنند.